Dibuixos i escultures

RECULL DELS MEUS DIBUIXOS I ESCULTURES Aquí veureu alguns dels meus treballs. Si més no, la majoria dels que he anat fent des de l'any 2005.

19 de novembre 2009

NOU PAPER DE GRATTAGE, ARA CRAPER BOARD (MARIA INA)



L'Anna (la meva filleta adoptiva) em va portar un paper de grattage nou de Irlanda. És meravellós. És pot fer qualsevol detall. Vaig començar a treballar amb ell en un cap amb trenetes i amb por vaig començar per l'orella. Com és normal el Joan va dir que primer havia de fer els ulls i la boca, però jo no em creia que em sortiria un paper fins i tot millor que l'àntic Canson Stude grattage. Aquest és un paper craper board arge de la casa ESSDEE.

1 Comments:

Blogger Gemma said...

Hola, estic desesperada buscant paper grattage i aqui espanya no en trobo. he vist que dius aquest que és d'irlanda, peró tampoc aconsegueixo trobarho a cap web per demanar-ne, que em podries dir algun altre detall de la marca o alguna cosa per ajudarme?

gràcies

8/4/10 2:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home