Dibuixos i escultures

RECULL DELS MEUS DIBUIXOS I ESCULTURES Aquí veureu alguns dels meus treballs. Si més no, la majoria dels que he anat fent des de l'any 2005.

22 d’abril 2009

I EL JOAN DIU QUE TORNI A FER XIN-HOS






















El Joan Mundet m'ha dit que torni a fer xin-hos menters venia el paper de França. Aquests son alguns dels que he fet últimament. L'olivera és sobre una foto que va fer l'Àlex a Mallorca d'una olivera que jo ja havia fet en tinta xinesa. El passeig em venia de gust fer-ho i la porta a la posta del sol em dona la sensació de calma i per a mi és meditació pura. L'últim ha estat les flors. Era una postal d'una taula romàntica que em va regalar la Isabel Bujalance (que no se on para) abans de tenir l'Aniol i l'havia guardat per fer un dibuix algun dia. El Joan va dir que la taula no, però les flors si, i ha sigut divertit treballar les transparències.

1 Comments:

Blogger José Antonio Fernández said...

Me gusta el estilo. Ya te lo he dicho en otras acuarelas similares pero te lo vuelvo a decir.

17/12/09 10:04 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home