Dibuixos i escultures

RECULL DELS MEUS DIBUIXOS I ESCULTURES Aquí veureu alguns dels meus treballs. Si més no, la majoria dels que he anat fent des de l'any 2005.

06 de novembre 2009

NEN-XIC




A classe havia acabat de signar el d'units pel capvespre. El Joan estava amb altres companys i vaig agafar un tros de paper de referència del grattage i d'una foto en va sortir un dibuix. El vaig trobar tant dolç que em sabia greu que es fes malbé i el vam escanejar. Després vaig agafar els pastels (son com guixos de gruixuts) i vaig començar amb la ma de dalt. El nen era difícil treure-ho amb guix i el vaig fer amb les cretes que em va regalar l'Esperança. M'anava entusiasmant i el Joan deia que havia de ombrejar més les mans, vaig quedar parada quan ell ho va enfosquir tot i va sortir el volum. El profe sempre te raó.