Dibuixos i escultures

RECULL DELS MEUS DIBUIXOS I ESCULTURES Aquí veureu alguns dels meus treballs. Si més no, la majoria dels que he anat fent des de l'any 2005.

27 de juliol 2017

Ulls Boca



A vegades et trobes que no saps que faràs a continuació. Així que agafes una tela, li plantifiques pa d'or i amb oli vas fent taques......



Un cop fet, vaig veure que l'espai d'or, havia de tenir un ull. Era estiu i a casa vaig anant fent ulls en llapis primer i desprès amb color:







Una mirada, una boca.... Em vaig anant engrescant..... i gaudint.

Aquesta mirada es mereixia quelcom més que aquell esbós ràpid i tornem-hi a començar. Tenia massa protagonisme i si que eren com l'or. Oh! eren or pur, sota una planxa que sembla rovellada..... Amb tot un procés llarg, estripant papers per veure com s'obrien entre la planxa, fent fons blau per que traspués a través de la pintura.....