Dibuixos i escultures

RECULL DELS MEUS DIBUIXOS I ESCULTURES Aquí veureu alguns dels meus treballs. Si més no, la majoria dels que he anat fent des de l'any 2005.

27 de juliol 2017

Continuo amb llapis

Encara que no he penjat durant molt de temps, no he deixat de fer coses noves. Aquí hi ha algunes de les coses que he anat fent durant tot aquest temps:




Ulls realistes que em van captivar i m'ha donat pas a que cada ull que veig, el guardi per a posterior dibuixos d'ulls.


Un home que va fer la foto l'Antoni Marín i me la va cedir per poder-la dibuixar. Amb els ulls havia tingut problemes amb la resolució de les fotos i en aquesta com tenia la resolució original, vaig gaudir moltíssim. També vaig poder fer cara amb arrugues i tot. Tot i els seus ulls petits, te una mirada profunda.






Cares i mans i per primer cop cabells més o menys realistes.