Dibuixos i escultures

RECULL DELS MEUS DIBUIXOS I ESCULTURES Aquí veureu alguns dels meus treballs. Si més no, la majoria dels que he anat fent des de l'any 2005.

27 de juliol 2017

Escultures

Tenia pendent una paternitat per al Rafa des de que va nàixer l 'Ester . De fet la vaig començar aleshores, però amb el canvi de casa i el parquet, no ho vaig acabar. Així que fa un any el vaig tornar a començar (l'antic estava tant sec que no vaig poder tornar a fer) . No va ser fàcil fer que la nena s'aguantés a les mans del pare. Sort que el Joan Mundet sempre em dona idees de com resoldre els problemes. Al final el fang i la calor, no deixaven que el treballès més i per tant vaig decidir que era una escultura simbòlica feta amb molt carinyo pels meus amics i no importava tant la precisió

De fet. les paternitats no estan gaire representades, en canvi en el meu cas, és el segon que faig el de l'Antoni amb el Pau i aquesta. A part, també vaig fer una per Nadal d'un nen blanc amb el seu pare negre en grattage.

També tenia pendent un home per a la dona que vaig fer amb ferro colat. Ho vaig intentar moltes vegades i mai li veia la forma. Al final un dia al mirar-la ho vaig veure i aquest cop ja no va ser amb ferro colat si no amb fang.
Fan una parella estranya ;)