Dibuixos i escultures

RECULL DELS MEUS DIBUIXOS I ESCULTURES Aquí veureu alguns dels meus treballs. Si més no, la majoria dels que he anat fent des de l'any 2005.

27 de juliol 2017

La Mola

La Mola. La nostre gran muntanya vallessana. El meu gran cim després de l'accident que vaig pujar per veure les llàgrimes de Sant Llorenç de fa uns anys i ni jo mateixa m'ho podia creure. Més d'un ull també van tenir llàgrimes aquella nit, aquest cop d'emoció.
La meva amiga Chave em va demanar una Mola en grattage i quan li vaig fer ni recordava que ho havia dit un dia que pujavem plegades.



És una Mola de gran tamany amb un cel amb força. Ella i el Llorenç van estar mirant la Mola i el quadre alhora i diuen que sí, que les pedretes hi son totes al seu lloc.



Un cop acabada la Mola de grattage estava tant ficada en ella que no tenia prou en pujar i vaig pensar que com no podia tirar els pisos del davant que me la tapen i la idea de dibuixar-la a sobre la pared d'ells potser tampoc era molt factible, vaig pensar fer-la per tenir-la allà a on només veig el final d'ella. Com no, aquest cop en fang.