Dibuixos i escultures

RECULL DELS MEUS DIBUIXOS I ESCULTURES Aquí veureu alguns dels meus treballs. Si més no, la majoria dels que he anat fent des de l'any 2005.

09 de novembre 2011

OPERA HOUSE SYDNEY I CARA


Aquest any tenia previst fer un viatge a Australia, al final no va poder ser i si vaig fer un grattage de 70x50 de l'Opera House.


Havia acabat el grattage de l'Opera i volia fer un oli. El Joan em va dir que no era per oli la cara que havia triat i vaig començar a fer el dibuix a la llibreta. Un cop marcat vaig pensar que seria bonic fer-ho en pastel o creta. El vaig fer en creta i no m'agradava el resultat (nomes els ulls), el Joan em va ajudar amb les ombres i al deixar-ho a casa damunt el moble i mirar-ho desde el sofà vaig veure que m'agradava i era un dels que feia temps no em sortien: s'ha de mirar de lluny i de la dreta perque faci més efecte.