Dibuixos i escultures

RECULL DELS MEUS DIBUIXOS I ESCULTURES Aquí veureu alguns dels meus treballs. Si més no, la majoria dels que he anat fent des de l'any 2005.

28 de febrer 2011

XINA (Marisol, Elena i Jose Antonio)



La papellona la vaig fer per la "papellona" Marisol. El paper també és de la xina i els colors estan també fets amb tinta xinessa de colors i a diferència de l'aquarel·la, pots pintar sobre el negre en mullat i no s'escampa.





De Xina vaig dur un paper de seda i pinzells que ara estic utilitzant, junt amb la tinta que m'havia dut l'Antoni. Al escanejar no surt tots els matisos i les tintes molt suaus no es veuen.




Les postals son boniques i quan les vols pintar veus que falten llums, coses no son reals i els colors estan retocats. D'una postal vaig treure aquesta imatge de les muntanyes i la barca. El Joan m'havia donat una tela petita per fer una miniatura, fa uns 15x5cm.




La Elena va escriure un Hayku que va fer el Jose Antonio en un dels meus dibuixos i ha guanyat molt. Es pot veure com els tenen penjats.

Els haiku diuen:


por un instante
el pico del gorrión
dentro del agua.
chapoteando-
en la boca del pez
una libélula
entre los juncos-
rozándose al pasar
los pececillos

1 Comments:

Blogger José Antonio Fernández said...

¡Que tal, Lydia! Ese estilo de dibujo es superguapo. A mí me sugiere mucho.
Bueno, ya tengo preparada la matería prima para los mojitos.
Ya pronto toca Altafulla y mucha tranquilidad por allí.
Un abrazo.

22/4/11 12:34 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home