Dibuixos i escultures

RECULL DELS MEUS DIBUIXOS I ESCULTURES Aquí veureu alguns dels meus treballs. Si més no, la majoria dels que he anat fent des de l'any 2005.

23 d’agost 2005

Protecció a la natura II i I (llar de foc de casa)

Aquest troncs son una aproximació de fer en gran el model que havia fet en un moment. No son idèntics, perque les proporcions s'escapaven al fer-ho en gran i el noi va ser posterior que la noia i per tant també el vaig elaborar més. Fan uns 60 cm d'alçada i per a mi era un esforç considerable treballar amb xurros i amb aquestes dimensions. Va ser maco.


Despres de veure una expossició sobre els nuvis de l'antic egipte, em va venir de gust fer una deesa i vaig veure que la dona és un cos que dona vida i aliment i l'home dona protecció i planta la seva llavor. Amb peana (llamborda) i tot fan uns 19 cm i sense son tants sols de 8 cm.