Dibuixos i escultures

RECULL DELS MEUS DIBUIXOS I ESCULTURES Aquí veureu alguns dels meus treballs. Si més no, la majoria dels que he anat fent des de l'any 2005.

23 d’agost 2005

Paternitat (Antoni)

Feia molts anys que l'hi havia fet un encàrrec a en Salvador Mañosa, que em fes una paternitat. Sempre es fa la dona i jo volia regalar-li a l'Antoni, perque penso que és un bon pare. Al final vaig fer-ho jo. És fet sense cap ajuda de ningú, a casa, amb la Mar nomes vam retocar una mica les mans. Está tret d'una foto de l'Antoni amb el Pau nadó. Fa uns 40 cm d'alçada.

2 Comments:

Blogger Eugeni Chafer Vilaplana said...

M'ha emocionat trobar aquesta escultura al teu blog. Estava cercant per internet material relacionat amb la paternitat i m'hi he vist tant reflectit en aquesta imatge! Hi he passat tantes hores amb els meus fills tal com has fet aquesta paternitat! Em recordo de tantes vegades enmig el silenci de la nit de nit, pasejant despullats, mirant de passar la calor i retrobar el son o la calma, passadís amunt i a vall, amb en Liam o l'Anna Júlia, els meus fills, mentre la resta de la família dormia... No et conec, no se qui ets però gràcies!!

12/7/06 11:33 a. m.  
Blogger Lydia Atarés said...

Ei,
Sòc la Lydia. l'autora del blog. M'agradaria dir a l'Eugeni que el para del meus nens tenia la mateixa sensació i per aixó li vaig fer l'escultura. Moltes gràcies

28/5/07 10:47 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home